32-40 uur per week, standplaats Culemborg

Functieomschrijving

Ter uitbreiding van het team zoeken we een medewerk(st) er backoffice die in teamverband verantwoordelijk is voor een correcte en volledige contractenadministratie en het verzorgen van de backoffice processen rondom de diensten Staffing, Payrolling en Contracting van FixedToday. Je werkt voor onze klanten en relaties in Nederlanden België.

  • Opstellen van diverse overeenkomsten met zelfstandigen en leveranciers;
  • Administratief verwerken, beheren van contracten;
  • Versie beheer overeenkomsten en overige documenten;
  • Het compleet maken van de inhuurdossiers;
  • Het opstellen van diverse rapportages voor de interne organisatie en onze opdrachtgevers;
  • Het coördineren en bewaken van lopende overeenkomsten inzake wijzigingen en verlengingen;
  • Afstemmen processen met de administratie;
  • Voorbereiden van audits en controles voor NEN 4400-1 certificering en externe accountant.

Wie zijn we? 

FixedToday is een snel groeiende Total Workforce Management dienstverlener die haar klanten alles biedt op gebied van het proces en de strategie rondom de inhuur van medewerkers en de flexibele personeelsschil. We zijn een kleine 10 jaar geleden begonnen als een succesvol initiatief van collega’s die al eerder succesvol met elkaar samenwerkten en FixedToday is nu uitgegroeid tot een hecht team van ervaren specialisten die gezamenlijk een mooi groei realiseren. Onze missie is gezamenlijk ondernemen, werken en genieten. Continuïteit is de drijfveer van de onderneming gebaseerd op de kernwaarden van FixedToday en het gedachtegoed “Respect en Waardering”. Onze manier van werken heeft in de afgelopen jaren geleid tot een enorme groei met als resultaat het tot vijf keer toe behalen van de top 10 van de Gazellen Awards in categorie groot. Momenteel hebben we zo’n 750 professionals onder contract staan. Zij werken bij klanten in diverse sectoren in Nederland en België.

Wat vragen we?

  • Wij zoeken een proactieve persoonlijkheid in onze nieuwe collega, waarbij meedenken met het verbeteren/optimaliseren van processen op prijs wordt gesteld;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een administratieve rol of een functie op een commerciële binnendienst;
  • Bij voorkeur werkervaring in de flexbranche;
  • Bij voorkeur ervaring met Belgische wet- en regelgeving of de ambitie om je daarin te verdiepen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een must, Frans een pré;
  • Nauwgezet, hands-on, stressbestendig, gedreven, pro-actief en flexibel.

Qua skills ben je zelfstandig, taakvolwassen, leergierig en communicatief vaardig. Je kunt het overzicht bewaren en je bent in staat in hoog tempo diverse taken uit te voeren. Je hebt een continu focus op het verbeteren van processen en neemt initiatief als je hier mogelijkheden voor ziet. Je kunt het overzicht bewaren in situaties waarbij de zaken “vandaag geregeld” dienen te worden.

Wat bieden we?

  • Een zelfstandige, uitdagende functie met ruimte en middelen om je verder te ontwikkelen zoals een opleidingsbudget;
  • Een hybride regeling: kantoordagen voor ontmoeten, verbinden en samenwerken en thuis werken;
  • Een goed salaris met aanvullend een aantrekkelijke teambonus en daarnaast ook een individuele bonusregeling;
  • Gedreven, maar zeker ook gezellige collega’s;
  • Gratis lunch op kantoor;
  • Een laptop, mobiele telefoon;
  • Een ruime bijdrage aan jouw pensioenopbouw, een thuiswerkvergoeding en 27 vakantiedagen (op fulltime basis).

Kortom, werken bij een succesvol en groeiend bedrijf, waar hard werken en plezier samen gaan.

Hoe gaat het in zijn werk?

Het eerste gesprek voer je met een collega binnen het team waarin je ons kunt leren kennen en wij jou en je al je vragen kunt stellen over ons bedrijf, de cultuur en de functie. Na een positief eerste gesprek volgt snel een tweede gesprek met een directielid en wij bieden een competentietest aan. In deze test krijgen jij en wij een beeld hoe jij jezelf beoordeelt op 16 fundamentele competenties ten opzichte van de Nederlandse beroepsbevolking. Een mooi middel om jou te leren kennen en een eerste stap in zelfontwikkeling. Na dit gesprek hopen we je een aanbod te doen en je te mogen verwelkomen als collega.

Wil je ons team versterken?

Is je interesse gewekt? Reageer dan direct! Mail je motivatie en CV naar FixedToday, ter attentie van Judith Duijser, email judith@fixedtoday.nl.

WANT TO KNOW MORE?

ASK OUR EXPERTS